22.8.10

Semester

Äntligen...
Men bara en vecka och sen börjar jag i skolan. Men en vecka räcker utmärkt för mej annars skulle jag nog gå i taket !
Det var tänkt att jag och Danika skulle sitta i flyget påväg till Riga i morgon men det kan vi glömma. Hade varit så ivriga när vi beställde resan så vi hade knappat in fel månad, så flyget till Riga lyfter först i September :P
Men vi kör på en inhemsk roadtrip då istället så tidigt i morgon kör vi ner till Tammerfors att börja med. Så länge jag får shoppa och slippa iväg någonstans så är jag nöjd ! :)
Jag har en känsla av att vi försover oss i morgon.

Gårkvällen var ganska lugn men underbar. Blev en mysig hemmakväll med bästa vännerna. sjöng och pratade och tiden bara flög iväg. Mia saknades eftersom hon & Dea är på BB med sin nyfödda prinsessa :) oj va roligt och spännande ! Jag har bestämt mej att bli dendär Tant Pamela som skämmer bort henne mellan varven :)

Denhär dan har väl varit rätt så slö och slapp. Jag ogillar söndagar av någon konstig anledning så feelisen är lite nere då. Men jag var med Danii och äta dyr smaskig mat vid Aylin och sen har jag bakat lite godsaker ! Nu ska jag städa & packa lite och sen ta natten !

1 kommentar:

sveeegesko sa...

Hahaha, alltså oj ursäkta, men he e så kul tå he e just tu som lyckas me att bok ti fejl datum, du lyckas me sånde saker som int så mang ader gör :D Men no tycker ja om de för he :D