19.8.10

Hade nästan glömt lösenordet till bloggen då det är så längesen jag skrivit.

Har väl egentligen inte hänt så mycket nytt. Jobbat, kaffat med vännerna, fixat loppisbord & bakat. Är ju husägare för tillfället så lite trädgårdssysslor har jag också åstadkommit.
Semestern närmar sej, 2 dagar kvar i jobb och sen jublar jag.

Då blir de en roadtrip med Danika som lär bli awesome ! Och efter resan tänker jag bosätta mej i Vasa och göra mej hemmastadd i lägenheten med en massa nya härligheter från Ikea !
Snart börjar skolan, känns overkligt att säga dedär orden. De känns ju som en evighet sen jag gick i skolan även om det bara är ett år .
 
En annan sak som känns lite overkligt är ju att både jag och David kommer att vara ledig på kvällarna in i veckorna :)  kan räknas på en hand så många dagar som vi varit lediga på samma gång under sommaren och mestadels har vi jobbat olika skift.

Så med andra ord känns livet rätt så underbart nu :)

Inga kommentarer: