23.7.10

Jag trivs bäst med håret i en knut och mjukisbyxor, kanske för att jag är uppväxt på landet !

Men nog om detta, tänkte berätta lite om min dag för omväxlings skull :P 
Jobbade till 4, stressigt som F men jag överlevde. Jobbiga kunder med konstiga frågor och fittig attityd (=gubbar som inte fått sej på länge) och jaja de väl sånt man får ta i bland. Min arbetströja såg ut som stryk full med grädde och en massa andra matrester. Tappade greppet om elvispeln så de såg lite villt ut efteråt. För idag har det varit -tappa-greppet-om-allt-dagen.

Efter jobbet kom Soffi hit, fixade hårförlängning åt henne men tog tyvärr inga före och efter bilder. Men det blev bra ! Vi drack varsin öl och pratade om allmöjligt ! :) lite tråkigt då vi ses så sällan.

Var också en sväng till puben med Julia & Ellen, sen vidare till Pavis för att lyssna på Anna & co, som sjöng och spela. Di va duktiga och jag fick rysningar ! Jag vill också vara bra på att sjunga...

Jag längtar till mysiga höstkvällar när jag får mysa med David i soffan framför en bra film eller nått. Har jobbat så olika skift nu i sommar så vi har inte hunnit umgås så mycket, men de e vi ju vana med. Dessutom vill man inte sitta inne i en liten lägenhet en varm sommarkväll. I miss my boyfriend ;) <3

Inga kommentarer: