5.7.10

Har suttit ute på terassen vid Rassens & Hannas och ätit god grillad mat med en kall öl och roliga diskussioner. Kan inte bli en bättre måndags-kväll efter 10 timmar jobb.


Imorgon skall jag en sväng till Vasa för lite shopping och dit med lite saker och kanske städa  om jag hinner. Och definitivt en kaffe med Söt-Carro ;) Börjar vara på tiden att hitta en klänning tills bröllopet vi ska på om 2 veckor, annars får jag väl nöja mej med nå av di jag har här hemma. Men jag föredrar en ny !!!
Och min söta pojkvän lånar ut sin bil åt mej eftersom min jävlas och går varm hela tiden. Dessutom har Davids A-C och den är hundra gånger roligare att köra med än min lilla ärtta.
Hoppas den är lika hel när jag kommer hem tillbaka.


Nu dags att packa... Och sådär annars har jag endast 2 lampor som funkar i lägenheten, en i wc och en i köket. Men har int så stor nytta av di nu när jag skall packa i sovrummet. Men det känns så tungt att köpa en ny lampa om jag endå ska flytta :P
Har ni märkt hur mörkt det är redan om kvällarna, fy då snart e sommarn slut :/


Nu skall jag sluta babbla som en duracellkanin men bara en sak till. Denhär bilden är från Thailand där jag bränd mina fötter i solen. Röda, svullna, fulla med blåsor. Jag hade 16 plåster på fötterna :) FRÄÄÄSHT. Så kom ihåg att smörja in era fötter alla soldyrkare !





Inga kommentarer: