3.7.10

Fagernäs

Har tillbringat denna soliga fredagskväll i Fagernäs. Hjälpte till att måla vardagsrummet vid Mias & Deas blivande hem och så var jag och hälsade på pappa !
Annars så har det inte hänt så mycket idag. Jobbade från 9-16 och efter det färgade jag skägget på David och så lagade jag en smarrig middag åt oss. Maten såg ut som nån ecklig röra men det var jätte gott :)

Lite bilder från dagen, hade kameran med mej och det blev endast 120 bilder fotade :P
David spelar playstation därför är han int riktigt me på bilden.
Mia kommer körande på lindo och var nära att fastna i ett dike, jag stod och kollade på och skrattade.
Vi målar. Så klumpig som jag är lutade jag röven mot en nymåladvägg och målade lite ett och annat som inte skulle målas.
Vi dansar eller nåt sånt :)
Mia hjälper mej att får bort mållfärgen från mina fötter
En söt Timmen och Jasses fot 
Jasse cyklar som vanligt folk.
Pappa har alltid något projekt på gång. Detta ska bli en bil, en cool bil !:)
 Far och dotter. E vi nå lik ?

Nu har jag just städat lägenheten lite. Tungt som f#n men nu är det gjort. Det mesta iaf.
 I morgon blir det partyyyy :)
GODNATT

Inga kommentarer: