26.7.10

Det åskar nu, kanske de blir en lika stormig natt som igår. Vakna mitt i natten och trodd de va jordbävning, blev lite orolig för D som var på villan ute på en holme. Men han kom just hem och han hade med sej en massa alkohol som lämnat över, och då menar jag inte lite. Med andra ord så har vi så det räcker en bra stund framöver.

Jag har inte ätit något ennu idag, hann inte med någon matpaus på jobbet så. Men jag tror att jag och D ska ut och äta idag, har nämligen packat ner alla kryddor och mattillbehör såsom stekpanna och kastrull så de blir inget kockas denhär veckan. Men vem skulle vilja laga mat i denhär värmen... ?

Ska tömma tvättmaskinen nu och lägga i mera kläder. Antagligen sista gången jag är tvungen att tvätta i en allmän tvättstuga eftersom vi har tvättmaskin i lägenheten i Vasa, just great :)

Inga kommentarer: