19.7.10

Bröllop

I lördags var vi på Sandras & Alis bröllop :) På morgonen var jag och hjälpte till att fixa brudfrisyren med Nina och fixa lilla tärnan. De blev så fina så !
Vigseln var vid Fäboda på stranden. Det var så vackert & romantiskt så de va svårt att hålla tårarna borta, men jag klarade mej med bara en liten pyttetår. Festen fortsatte vi Forsby Danslava, och där hade de dekorerat så fint och tänkt på minsta lilla detalj. Det var perfekt.
Maten var så himla god, Dennis & Rolli var dit och spela och karaoke senare mot kvällen :)


Igår var vi med ett flyttlass till Vasa och jag städade wc och köket jättegrundligt. Alltså egentligen är det värsta över :)  har ennu lite saker som ska flyttas men de blir nog först nästa vecka !

Och snart ska jag i jobb :( ser inte alls framemot det. Jag vill ha semester nu ... I morgon jobbar jag dubbelskift ... jeah

Inga kommentarer: