8.6.10

Roligt att komma hem då kylskåpet är fullt med godsaker, nästan så jag glömmer bort att disken fortfarande är odiskad, får se vem av oss som ger sej först :P

Imorrn znoozade jag mångatals gånger då klockan var runt 12. Varför envisas man med att sova bort sin halvlediga dag. De konstigt hur svårt de kan vara att smink sej då man sovit runt 11-12 timmar, ögonen e så svullna och de tar ju så himla läng före man ser pigg ut sen. Har inte varit så aktiv idag fasst jag egentligen sku måst va de, jag har så mycke jag sku måst få gjort före heljen. Men allt ska ju lämnas till sista minuter förstås. Har iallafall lunchat med mina söta brudar och Richi :) jobbat några timmar på hårstudion och varit 2 gånger till Netti. Kom just därifrån, träffade kusin Anna och hennes kompisar så jag satt med dem en bra stund. Anna och jag är lika tokiga båda 2 :P

Nu skall jag reda upp lite här och försöka göra det jag borde ha gjort redan från min långa listan som bara blir längre hela tiden.

Inga kommentarer: