30.6.10

Dethär med kvällsskift är nog inte riktigt min grej. För det första är jag uppe väldigt länge kvällen innan och det leder till att jag sover ända tills jag skall i jobb nästa dag. Och att ha en pojkvän som är lika morgontrött som mej gör ju inte saken bättre. I princip skulle vi kunna sova tills kvällen om vi riktigt vill! Jag ska skärpa mej jag LOVAR, från och med nu ska jag stiga upp senast 11 på mina lediga dagar :)


Har varit på 50-års kalas idag, ätit smaskig smörgåstårta och fått 100 nya myggbett.
Blev också en vända via puben ikväll men bara på en kvällskaffe och lite struntprat :)
I moron efter jobbet är det Mia-tajm som gäller, borde väl också ta tag i städningen snart med det känns så otroligt tungt.

OCH I MORGON ÄR DET LÖNEDAG !!! :) 

Nu ska jag passa på att se några avsnitt av Desperate housewives sålänge David är på jobb.
Han är inte så stort fan av den serien, konstigt :P









Inga kommentarer: