14.5.10

Längesen jag har uppdaterat nu. Jag har varit ledig i 3 hela dagar så jag har haft lite ett och annat för mej.
I onsdags for jag och David med båt till hans villa där vi grillade massor med gott, badade bastu , "simmade" och kolla hockey. Jag däremot läste en cosmopolitan och kikade lite på hockey ibland. Men glad är jag för Finlands vinst mot Usa iallafall :)

Igårkväll satt jag ute på terassen vid netti i flera timmar med en massa trevliga människor. När vi kom hem igår var mina mungipor sjuka efter allt skrattas ! 
I morgon blir det mera roligheter för då ska jag med tjejerna på en utekväll i Vasa :)

Nu ska jag bestämt ta en joggingrunda i dehär fina vädret, ser ut som att några moln har dykit upp men de fösvinner säkert snart. Ikväll blir det jobb från 3-10.

Inga kommentarer: