31.5.10

Känner att nervositeten sakta kommer krypande... Jag är trött och vill sova men jag antar jag inte somnar på flera timmar än. Känns som att jag har mycket att förbereda inför morgondagen fast jag inte alls behöver förbereda nått egentligen ! Ska nämligen på inträdesprov.
Är mest nervös över att försova mej. Så alla som e vakna före 9 i morgon ring å väck mej :P

Är i Vasa nu vid D's lägenhet eller kanske man kan böri kalla de vår lägenhet snart. Men de känns inte alls som hemma eftersom jag inte har några saker här. Dessutom är jag helt ensam för att David inte hadd möjlighet att komma med så de lite tråkigt och ensamt här.
Men jag har varit med Caroline hela kvällen. Vi har sprungit i butiker, kört nästan vilse i Gamla Vasa och varit på limonad till O'malleys :)

Nu ska jag kolla Bröllopsfotografen och sen försöka sova.

2 kommentarer:

Ida sa...

Lycka till, jag håller tummarna för dig hela dagen! :D Ring så fort du är klar och berätta! :)

Anonym sa...

Vad gick provet riktigt ut på? Gick det bra?