6.5.10

Jag har så himla tråkigt och har bara varit hemma i 1 timme. Det är inte så ofta som jag sitter och har tråkigt eftersom jag för det mesta har något jag måste göra. Dessutom är det sällan jag e hemma före 9... So what to do ?! Egentligen finns de ju nog en hel del ogjorda saker jag sku måst ta tag i men de lockar int precis de heller. Sen försöker jag ju lista ut om jag är snål på något och vad jag är snål på ? Men de verkar som att jag inte är snål på något alls. 


I punkter har dagen sett ut såhär :
  • Jobbat 9-15
  • Joggat till mammas
  • Varit vid pappas
  • räfsat vid pappas
  • städat bilen lite
  • dushat
Och så fick jag hem ett efterlängtat paket från Nelly idag, 2 söta klänningar som passade perfekt. De sällan något passar perfekt när man nätshoppar.

Kanske jag endå sku fa ti butiken å köp nå gott före di stänger :)

2 kommentarer:

äms sa...

va, ha du vari i fagernäs ida? Hu kuna ja miss he? Vi som gick föbi smalas men int såg ja nån ärtta int. :( he sku no va så trevlit ti träff smala na dagä :b

Pamela sa...

jo ja va no tär igår :) men ja va ganska sent på kvälln, for väl tid en 5-6 tiden :) men kanski vi råk va i fagenesi flejr gang på sama gang :) eller så far vi ilag tid. komber ju säkert ti va myki vi mia & deas i sommar så :)