18.5.10

Dags att ta sej tid och skriva ner några rader om dagarna som varit. Vet inte riktigt var jag ska börja !
I heljen blev de i allafall lite tjejmys i Vasa med Nina, Julia, Made & Ida. Körde dit med lilla ärtan som de just och just ryms 5 personer i, det var hett & svettigt...
När vi kom fram till Vasa var första tanken att städa lite grann. Jisses så snyggt de kan bli när 5 tjejer är i farten! Sen drack vi, åt ungspizza, drack, fixade oss partajafina och drack lite mera. Sen bar det av till Fontana där vi dansa dansa och dansa i flertal timmar ! Så himla skoj. På hemvägen var fötterna sjuka efter att ha dansat i högklackat. Varför ska man envisas med att ha högklackat då man endå vet hur sjuk man är efter kvällen. Men är det snygg så är det ! Men med andra ord var kvällen perfekt.

Idag är det måndag och jag har varit rätt så upptagen. Jobbat från 9-19 vid hårstudion och efter jobbet har jag tvättat kläder i stora lass. Nu är det bara sorteringen av kläderna kvar och det är väl det jobbigaste. Vill flytta nu så jag får en walk in closet.
Har också varit på en öl till terassen med David, hungriga blev vi också så de blev en vända till O'learys och äta. Där träffade vi Jenna och Emma så vi fick lite matsällskap :) 

Nu ska jag börja sova så jag orkar med ennu en 10 timmars jobb dag. Tror bestämt att det blir en kväll på terassen i moron också !

Lite bilder från heljen


Inga kommentarer: