20.5.10

Äntligen hemkommen efter en stressig dag på jobbet !
Sitter för tillfället på golvet med ispåsar på mina ben, eftersom jag har hundratals knottbett som har livet av mej snart p.g.a allt kliande. Men duktiga jag kliar inte tillbaka. Jag bara ignorerar...
Om de nu bara sku kuna fösvinn nu så jag kan böri va byxlös i denhär hettan ! 

Idag har jag solat för 1:sta gången i sommar. Var i Fagernäs  med Jasmine och Madeleine, Trevligt, varmt & skönt! När jag sku kör tillbaks mot staden börja värmemätarn lys att motorn va alldeles för varm så jag var tvungen att vila bilen lite på vägen. Som tur slapp jag hem, och nu har pappa fixat den :) 

Bra knep me ispåsarna di hjälper verkligen. Eller så har jag blivit bedövad för att de är så kalla :P Kanske svullnaden släpper nu iallafall.

Inget mer hade jag på hjärtat idag ...

Inga kommentarer: