25.4.10

hejHoppPillesnopp HAAHAHAHHA

Jag är lite mongo idag bara :P
Söndag ?! de känns inte som en sån dag, då brukar jag mest slappa och vara trött och omotiverad hela dan men nu har jag haft aktiviteter sen halv 8 i morrn och nu är det 1:sta gången jag sätter mej framför datorn idag. Kom nyligen hem från ett kafferep har varit och planerat och funderat om en hemlis, en kul hemlis. Jag börjar bli taggad redan även om de länge tills. Men nu får jag inte avslöja mera :P

Tror int jag har sovit något alls inatt, iaf har jag bara minnen av att jag varit vaken. Kanske sovit några 5-minuter mellan varven men knappast mer än de. Söt David ringd åt mej en 4-5 tiden och fråga om jag vill kom och öppna dörren åt han, självklart ville jag. Han var utan jacka och nycklar :b

Får se om de blir grillas ikväll, David var så snål på att grill så han tänkt köp en bollgrill och grilla nere på gräsmattan :D får se om han får tag på en sån. Annars blir det väl snabbmat igen . Tur att man fått motivering för träning !

Jag har samma frisyr som i fredas :P har inte orkat tvätta håret eftersom jag jobbat hela heljen vid neste. frääääscht. Men i moron tar jag tag i de för då har jag jobb vid hårstudion några dagar framöver. Skönt att slippa matoset en stund. 

 

Inga kommentarer: