2.4.10



 
Go'kväll på er ! 

Jag har varit ledig hela daan, men mestadels av ledigheten har gått åt att vara soffpotatis med David. Men de skönt med mysdagar ibland :) 
Men jag har varit lite aktiv iaf, var på flytt-loppis till Ullis och hittade dethär endast för 7 €, bra fyndat tycker jag :)



 Gårkvällen var jag till Netti med tjejerna, vi sku drick några och så blev det också.
Riktigt trevligt. När jag kom hem laga jag de mysigt tills David kom hem från jobbet. Oboy & goda smörgåsar ! :]

Och hela dagen har jag haft grym träningsverk, jag tror jag behöver nån som drar mej upp från sängen när jag skall upp till jobbet i moron. Men de känns ju bra när man vet att man faktist har gjort något. I moron ska jag ut å spring med Jasmine, om jag klarar att rör på mej föstås. Och om nån annan vill me så ede bara att ringa ! (Made kanske ?) :P
Lördagskvällen är oplanerad men jag är öppen för förslag ! 

Nej hörni nu ede dags för mej att säga godnatt ! så godnatt söta kycklingar hahaha

2 kommentarer:

äms sa...

chacha min lilla anka. :D sku nog gäääärna kom me er ut å spring men tå he var na kokkolafaras fö oss imåron så TYVÄRRRRR, nästa gång! :) vi får ta å höras na imåron iaf å se hu e blir me na utfaras eller va he blir fö plander! natinati! :) <3

Ida - sväääägesko sa...

Hördu ja tycker du ska koma ut å paarta ikväld ja! :D