7.4.10

Godkväll.

Idag har jag varit hurtig, var på 1-timmes morgonpromenad med Julia & Made. Efter de på gym med Danika och även ett besök i solariet ! :) hoppas jag är lika hurtig i några dagar frammåt.

Har också varit till arbetshälsovårdaren och jag var frisk på alla sätt och vis.
Endast blodtrycket som var lite för högt, som kan bero på stress. Så jag ska ta de lite lugnare i svängarna bara ! Och de kan ju int va så himla svårt .

Jobbat har jag också gjort ikväll.
Kändes lite konstigt när jag körd hem från jobbet, men de visa sej att jag hadd glömt på arbetskorna :b brått hem eller nå.
I moron fyller mamma som får ligga på stranden och njuta ! :) vet int rikti vad jag ska köp åt henne. Hon har ju de mesta redan.

Saknar David lite mer än vanligt. Även om vi sågs i går på moronen. Men jag sku vila mys.
Tänk att vi va utan varandra i 3 månader ifjol när han va i thailand, förutom dedär 10-11 underbara dagarna jag var där och hälsa på :) <3
Hemresan va int så trevlig. Ensam i indien med diarre och 39 graders feber . Yrade och hörd David som tala brever mej även om han int var där. 
Då jag har jättehög feber så yrar jag nå otroligt, ganska kul egentligen :D 
NU VILL JAG HA HÖG FEBER!

Inga kommentarer: