23.4.10

FREDAG

... och ledig dag dessutom. Det upptäckte jag först igårkväll och lediga dagar brukar jag ju ha stenkoll på. Men trevligt med överasskningar.

Sov länge idag, vaknade att jag sa åt David : "David du har mang brö att vakt". Har ingen aning varför jag sa de men antagligen drömd jag nånting :) Ett gott skratt fick vi oss iaf.
Har inte gjort så mkt idag, blev en morgonkaffe vid puben och dagens lunch/moronmål blev en kycklingkotzone vid koti-pizza, de va halvgott !
Hade lite träningsabstinens så ett varv till gymmet blev det också, jag har fått motivation att träna nu och jag tycker det är så himla skönt, och känslan efter träningen är ennu bättre. Hoppas det håller i sig i fortsättningen också.

Nu ska jag sluta lägga energin framför datorn och göra mej redo för kvällen. Vet inte vad som händer ikväll men ska börja med att fara efter Julia sen ser vi :)

Inga kommentarer: