9.3.10

Wooho äntligen får jag sätta mej ner i soffan och ta de lite lungt :) schemat för dagen har varit proppfull.
Först var jag på jobb vid Neste 8-3, där händ de nu int nå speciellt. Jobbigt ti plock godis i hyllorna efter vadslagningen med Danika (varken godis/bulla på hela veckan), först var vi 3 om de, men den tredje föll ur redan första dagen xD

Efter jobbet blev de en snabbdusch före jag for till västerby å klipp svärmor. Fortsatte sen till Fagernäs å häls på pappa. Vi drack mycke kaffe, rökt som skorstenar å tala i mun på varandra, där släktas vi på varann minsann :)
Efter Larsmorundan blev de ti fa fort hem och fortsätta storstädningen jag påbörja igår. Har verkligen slängt bort mycket idag, snart har ja ju inget kvar. Men de blir ju enklare till nästa flytt då :) antagligen hinner jag samla på myki mer ti de. Blev annars int riktigt färdig med städningen idag heller, blev fastklistrad vid New moon där emellan så jag kom av mej lite, och nu e jag alldeles för slut ti gö nånting mer ikväll.

Har annars haft lite ångest en stund nu. Tänkt lite för mycket på framtiden, vad jag skall studera till hösten och så. Jag blir bara så stressad då jag int bestämt mej för något ennu. Varje dag kommer jag på nått nytt jag ska bli, eller så vill jag inte studera det som jag för några dagar var 100% säker på att jag ville studera. Dessutom ede ju int säkert man slipper in nånstans heller, men så uselt kan de ju int bli.
Men efter att jag talat med Julia idag blev jag lite nerlugnad. De ju ingen stress, man kan ju prova på, trivs man int kan man alltid pröv nånting annat. Jag e ju ung ennu så om jag så vill hinner jag ju samla på mej hur många utbildningar som helst :)
Såå kanske jag sku ta dagen som den kommer nu istället å int tänk för mycke, då löser de säkert sej.

Nu ska ja ta en nati tobak, tvätt bort smink och sen kryp under täcket i min älskade soffa och fortsätta se New moon :) HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLIT 

Inga kommentarer: