22.3.10

Måndag

Jag vill ha fredag nu.
Då blir de att fara iväg till Vasa och stanna där hela lediga heljen.
Dessutom ska Nina och Danika också med så jag tror dehär blir riktit bra!
Absolut är det ju lite shopping v som gäller och Sky på kvällen å hör på då Project Coverway spelar :]
Alltså hur toppen fredag som helst. 

Har lite funderat att slut ti rök IGEN :P
De böri kännas som jag faktist har lite vilja att slut. De ju helt onödigt att försök slut rök om man int har nån vilja. Men faktist om några veckor så har jag säkert en stark vilja så ja kan lyckas med en rökfri framtid.
Men isf så bestämmer jag att JAG FÅR RÖK NÄR JAG FESTAR. sådeså!




Har kaffat med Mia idag. Våra diskussioner var på hög nivå och rätt så mycke vuxenprat. Sånt om skattejuttur å lånegrejs :)
jaa ni vet sånt !
Sen dök också Julia och Richi upp ! Trevligt trevligt


Annars filmen Brothers som jag kolla igår, den va faktist superbra och jag rekommenderar den starkt. Den påmind no lite om Pearl Harbour egentligen, den hadd ungefär samma handling. Men den va endå super bra :)

Ikväll ska ja se Den gröna milen som Julia rekommendera! Den verkar faktist bra.
Tom Hanks spelar huvudrollen och hans filmer brukar ju oftast vara bra.

Nu ska jag flytta mej och datorn till sängen !

1 kommentar:

Johanna sa...

Hoppas Brothers e bra fö ha tänkt ja sii ikväll ;))