28.3.10

Hemma efter en toppenhelj i Vasa :) de ha vari AWESOME :P
Fredagen har jag ju redan berättat om såhär kommer lite om Lördagen.

Enda fram till 8 på kvällen var jag & David soffpotatisar. 
Hur skönt som helst ! God mat och filmMARATON.
När vi blev lite piggare i knoppen for vi med Tony & Soffi till Teemus och Ninas på födelsedagskaffe. Jätte god jordgubbsgräddtårta som sen hamnade i ansiktet på Teemu & Nina.
Detta p.g.a att vi spelade pidro och det fölorade paret fick sista tårtbiten i ansiktet :)
Idag har vi inte gjort så mycket. När jag vaknade trodd jag att klockan var 10. Och jag tenkt men va skönt att vi e upp så tidigt, men de visa sej den va halv 2 :P
Och tur att facebook finns för utan den sku jag int ha veta att man sku ställ om klockan !
Men men SKÖÖNT med ljusare tider.

Nu äter jag en vecka gammal chips jag hitta i skåpe för jag är vrålhungrig och har ingen mat här hemma.
Snart ska jag nog sova för i moron skall jag tidit till kokkola med mamma. 
Vi ska på en shoppingrunda!




Inga kommentarer: