15.3.10

Godkväll kära läsare !
Tänkte skriva ner några ynkliga rader innan jag tar natten i sängen (observera sängen). Ingen soffa inatt nej. De slut me de nu, jag ska försök iaf . Men datorn släpa jag ju med hit förstås, den sover jag int utan. Jag måst ju somn till en film annars somnar jag int.
Någon annan som har konstiga rutiner ? :)

I går blev de taget några öl, först hemma hos mej och sen till puben. Och jag gick hem! så sprang jag lite mellan varven. Såg säkert snyggt ut med högklackat och handväska :)
David mena han va jättefull men jag tyckt han verka nykter. De sällan jag märker på David att han e full, först dagen efter. När vi vakna i morrn ringd vi direkt till koti pizza å beställd hem pizza ! å de va så jääkla gott.

Hade inte mycket på hjärtat mer ikväll. Kanske jag har mer att kom me i moron.
Godnatt

Inga kommentarer: