30.3.10

Godkväll kära läsare !

Har vårstädat lite, dock inte så grundligt. Men i allafall så ser de hemtrevligare ut. De e så irriterande för texttypen ändrar av sej själv hela tiden, jobbit.

I moron tänker jag återigen en gång börja träna på allvar. Skäms att skriva de nu igen eftersom jag har skrivit några gånger redan att nu börjar jag... Börjar gör jag ju men de håller int i sej i så många dagar. De som att jag sku tapp lusten/orken så enkelt. Dessutom känns de så tungt eftersom jag jobbar så mycket, så efter jobbet vill jag helst göra något annat, lugnare...
Men har tänkt lite ikväll och kom fram till att jag ska börja med en springrunda redan från moronen, för då kanske jag vill vara aktiv resten av dagen också :)

Så nu ska jag ställa klockan på 7 så jag hinner springa en rutt i moron ! Och skämmas på mej om jag sover vidare.
Och alla sötsaker som bullar, choklad och godis kommer inte i närheten av mej längre :P

Nu ska jag se på "svenska hollywoodfruar" perfekt tidsfördriv !

 

Inga kommentarer: