31.3.10

Bubbel i magen och mår åt sämre sidan . Månne jag är på väg att bli sjuk :/ perfekt till påsken då jag har 3½ lediga dagar. Älskling är sjuk så int förvånar de mej om några baciller har antastat mej.

Dessutom är de en massa funderingar om nästa år som klämmer på. Gärna skulle allt få vara färdigt planerat, jag vet ju int ens om det blir någon skola för mej. Jag har bestämt mej för att söka in till bara 1 utbildning; socionom och slipper jag int in söker jag till estenom nästa år (de tar bara in vartannat år) Om de blir så att jag har ennu ett mellanår kommer jag att resa mycket och se lite mer av den stora världen vi lever i !
OBS : mina framtidplaner brukar ändras från dag till dag. men såhär har planerna varit idag åtm :P

Jobbade vid neste today, sen kaffe vid netti där fler tjejer dök upp hela tiden :) kul med sånt.


Detta pyzzlade jag med igårkväll som skall pryda väggen :)



Nu killar och tjejer ska jag se svenska hollywood fruar :]

Inga kommentarer: