27.2.10

Jobbat färdigt vid hårstudion för dagen, klockan 3 bär det av till Neste i jobb.
Blev annars positivt överasskad efter att ha betalat alla räkningar igår + 2:a skedet och handlat mat för 80€. Lämna mer pengar än jag hadd vänta mej :)

Såg nå häftit just då ja körd hem från jobbe. Ett tvillingpar i 60-70 års ålder som såg exakt lika ut. Samma färg på håret och samma frisyr. 
Exakt samma kläder och precis likadana öronmuffar. 
De sku va kul ti ha en tvillingsyster som ser likadan ut,
då kan man ju luras o byta liv mellan varven. 
Om man är tvilling och den ena hamnar i fängelse kan ju den andra sitta inne en stund lite nu som då. Coolt


Tråkigt då ja slutar 10 ikväll, har morgondagen ledig men knappast ork jag ju böri ställ mej iväg nånstans efter jobbet.
Sku faktist ha lust att storstäääda hela lägenheten, alla hörn och från golv till tak. Slänga all extra skit som jag inte behöver som bara tar rum.
De tror ja att ja ska göra ikväll, sen fara å sov tidigt så jag orkar stiga upp tidigt i moron och ta vara på all tid av min lediga dag !

Såå men nu ska ja ring Danika å se om hon e vaken och har nått skoj att berätt så jag får skratt.

Ha en trevli kväll

Inga kommentarer: