6.1.10

Våffelkalas

Hos våra kära Jasmine som blev en 20-åring idag :) mycket gott har vi ätit och spelat partyAlias. De nog ett väldigt tidsfördrivande spel, klockan går fort och man kan hålla på i flera timmar och det är endast KUL !




Hade tänkt städa sovrummet idag efter att jag kom hem, men istället blev det till att prata med Danika i telefon i 1½ timme :D vi hadd mycke på hjärtat !



tycker ni de böri va dags för städning ? :P
Efter att jag fått upprett i rummet kan jag lova att jag aldrig släpper de lika råddigt igen !
 Tur att de int ser ut såhär i hela lägenheten. Men men dedär bombnedslaget får bli morgondagen dilemma.

Annars så har jag fått lite aning om vad jag skall göra till hösten :) Men det får bli en hemlighet tills jag har bestämt mej. Men iaf så blir det nog en annan stad next year.

NU TWO AND A HALF MEN och sen natten så jag orkar upp och träna i moron bitti.



Inga kommentarer: