19.1.10

JISSES va sliten & svejjto man blir åv ti städa en 42,5:a :D Å nu e min ubersnygga julgran nerpackad i en låda å väntar tills nästa jul då den får komma fram igen, kanske den dyker upp i Vasa då mittiallt !
Under städningen hittade jag ett okänt lakan och jag kom underfund med att jag fick med det från tvättstugan i lördags när jag hämta mina kläder. Vek i hop det fint och smög ner till tvättstugan och lämna den där på en bänk! Kära granne om du läser detta så ber jag hemskt mycket om ursäkt ! Men de ju såna där saker jag lyckas med lite hela tiden :)

Nu sitter jag å slappar i soffan med en kall gammal cider, men dåå så goo ! Ska skicka efter liti foton till Ifi så jag får nå fina bilder i lägenheten. Jag har endast en bild på mej & David å den fick vi i julklapp av Danika :P så kanske de böri va dags ti skaff några till, jag menar de böri ju endå bli lite seriöst efter 1 år & 2 månader som faktist e idag! Känns nästan som de va igår vi träffades.


Hadd turen med mej idag också å skrapa fram en hundring på megaässä, varför har jag så jäkla tur sådär mittiallt :) 600€ på sådär ungefär en vecka och förr har jag aldrig vunni mer än 30 € . Känns bra iaf !

I morgon kommer mina söta tjejer hit på morgonen så ska vi ha lite zumba ZUMBA :)

De va allt för idag. NATIHÄÄY

Inga kommentarer: