20.1.10

Förkylningen sitter fortfarande i och jag e lejd. Ska överdosera hot panadol och finrexin ikväll så jag är pigg och klar i knoppen när jag ska börja på med andra skedet i moron. 1½ h körning, oj oj hur ska detta gå int vet ja om jag minns alla trafikreglerna så bra nåmer, jag bara tutar och kör jag ! :)

På söndag blir det stockholm med hårstudion :) Ska på kurs, och hopperligen får vi intryckt lite shopping på vårt tighta schema också, även om jag lova mej själv att int shoppa på en bra stund, men man kan ju faktist ångra sej :) dessutom e de ju int så svårt ti fölåt sej själv ! På tisdag kommer vi hem igen och då lämnar jag antagligen i Vasa hos David!

Nu ska jag fortsätta se "case 39" som jag påbörjade igår men blev så rädd så jag böt till "family guy" istället. Men idag känner jag mej mindre lättskrämd ! BYE


Inga kommentarer: