5.1.10

2010 :)

Och jag hoppas detta år blir lika bra som 2009 eller ennu bättre :)
Har inte skrivit på en stund för jag har haft fullt upp med alltmöjligt men nu verkar det som det blir lugnare tider! Nyåret firades vid Ylläs 29.12-2.1 med David, Ida & Andreas, Tony & Soffi, Teemu & Nina.
Det har varit jättekul med alla uteaktiviteter och det behövdes. Har ränt slalom(som gick mkt bättre än ifjol), bestigit ett berg med snöskor, grillat korv, badat bastu, ätit gott, spelat olika spel och druckit en hel del sprit!


 






 
Några nyårslöften har jag också funderat på.
Men med erfarenhet så bruk jag int håll dem såläng men kanske
de går bättre 2010.

  1. Äta nyttigt 
  2. träna
  3. minska på tobak
  4. Några fler nyktra heljer än ifjol
  5. leva sparsammare
  6. inte äta godis(på en stund iaf)
  7. vara snäll 
  8. RESA 
  9. böri studer
  10. inte jobba lika mkt som 2009

Detta har hänt 2009
Året började vid Ylläs






Varit i Thailand och hälsa på David som var där i 3 månader


  


 

  





Studerat som frisör och blivit färdig :)
Lite dittan & Dattan därfirån



  



Varit på Åland










 Har haft roligt med vänner





 







Har varit kär och är kär <3






2010 skall jag leva varje dag som den vore den sista ! :)

Inga kommentarer: