25.12.09

Jul jul strååålande jul :)

Har haft det mycket trevligt idag även om jag har jobbat. Var på smarrig julmat till mammas & Teuvos :)
Fick även en hel del julklappar så antagligen har jag varit snäll i år. De konstigt hur bortskämd man känner sej då man får så mycke, antagligen för att man har blivit lite äldre. Men jovisst nog är det ju kul med julklappar ! :)

Kvällen har spenderast vid netti med kära vänner. Jag kände mej nyktrast av alla och hade inte tålamod med allt trängades så kvällen blev int så lång där. Dessutom har jag jobb i morgon så jag mår nog bättre och är piggare om jag somnar lite tidigare.

Nu skall jag låna Davids spikmatta, ligga på den njuta och kolla tv. De sejs ju att man sover bättre efter att ha använt spikmatta och dessutom blir man avslappnad :)

Godnatt på er och hoppas ni har haft en riktigt god jul.

Inga kommentarer: