4.12.09

Helj igen

Veckorna bara rusar iväg, man hinner ju knappt med. Denhär veckan har varit ganska stressig med mycket på schemat, har jobbat varenda dag vid hårstudion + x-antal klippningar även på egen tid. Alla vill vi ju vara fin till julen. Själv börjar man ju ha några centimeter utväxt som verkligen sku böv färgas, men snart är det nog min tur! Men int ska vi ju tro det blir nå lugnare tider före julen inte, värre blir det. Och själv har man int köpt en endaste julklapp. Nästa vecka ska jag ha alla julklappar färdig handlade, tror de blir en roadtrip till Vasa, om jag lyckas få nå ledit nu i slutet på nästa vecka...

Har fått damp på att baka och kokka, bäst att passa på såläng man e på sånt humör. Har bakat tonfiskpaj, maleköttpaj och morotskaka. Morotskakan blev nog en höjdare som jag absolut kommer att baka flera gånger. Nästa gång jag bakar så blir det ostkaka, nån frivillig som vill provsmaka ? :)

Nu skall jag försöka sova så jag orkar upp och jobba i morgon och sen partaja lite på kvällen.

Inga kommentarer: