15.11.09




Skööönt att vara hemma och inte göra nånting alls. Sliten efter en tung helg.

Jag är fortfarande hungrig. Varför köpa banan och yogurth då man kan köpa nått som faktist är mättande i stället. Söndagar är ju till för att äta skräpmat !

Annars så var det helt dött på jobbet idag. Var e alla aktiva kaffedrickare ?
Hemma i svininfluensa ? eller är det spartider som gäller inför julen.
Kanske något jag borde tänka på.

Har varit i Fagernäs idag,
till Edfeltas och frisera lite och sen till Pappas på kaffe & pepparkakor.
Pappa har pepparkakor året runt och ljusstake i fönstret också.
Men han tycker om pepparkakor
och han tycker ljusstaken är så fin, så varför ej.
Blev en snabbservice på bilen också, en liten genomkoll men ärtan mår bra.
Tur att man slipper göra sånt själv.
Sen var jag till mammas och Teuvos och spela kort. Så de har varit lite familjedag idaa. 
       Imoron har jag kompisdag med mina söta tjejer, vi skall pubquizzzza :)

Nu blir de film.
heeey

Inga kommentarer: