12.11.09

Jaa-a de blev nog så villt igår att idag känns de som att jag aldrig mer ska dricka ens en droppe alkohol. Jag brukar ju int ens ha krabbis men vindarna har vänt och tydligen har jag också blivit drabbad av sådant onödigt skräp.

Kvällen börja med champange och pizza hos David. Något speciellt fira vi väl inte men champangen satt bra iaf. Sen en 8-tiden startade vi mot Ollis där de skulle ha Idolkväll.
Minns inte vem som sjöng och vad de sjöng och inte heller vem vinnaren var.
Tydligen var jag mer insatt i något annat.
Plötsligt befann vi oss på hullopullo, de va int med i planerna men de bara blev så. De e väl orsaken till varför man e sliten idag. Resten har jag inte så mycket minne av men de lär ha vari kul iaf :)
 .







Idag har de inte hänt mycket.
Pojka har spela playstation och David spelar ennu så nu ska ja å knäll lite på han :P
Blir no lugnt med mys och nånting gott att äta ikväll.
I moron bär de av till Jeppis igen. Och heljen ser inte så kul ut kommer inte att
göra annat än jobba. Men pengarna tycker vi ju om.

Tack å hej

Inga kommentarer: