26.11.09

Kom jyst hem från puben, har varit på en öl med söta tjejer !

Har också övat brudfrisyren på Hanna idag och färgat hennes hår. Det blev ett bra resultat :)
Skönt att veta på förhand hur vi ska laga och så!

Var till skattebyrån idag för att hämta kopian på skatteåterbäringen så jag sku veta vart jag skulle skicka skattepengarna jag sku betal tibaka (slarviga jag hadd ju förstås slarva bort breve) anyway så visa de ju sej att jag sku få tillbaka pengar i stället :) så de blev en trevlig överasskning !

Nu längtar jag mest till heljen. Äntligen kommer min söt hem och så händer det ju en massa annat skoj i heljen också. Men jag skall på kusin Hildes dop på söndag rätt så tidigt så jag måst väl ta de lite lungare :P ska försök iaf .

Kanske man till och med har lite fredagsfeelis i moron då .

Nu blir det att fortsätta städa sovrummer ! WISH ME GOOD LUCK att få he fäädi ida..

Inga kommentarer: