21.11.09

Helj eller ?




Fredag : Kvällskift vid Neste
Lördag : Morgonskift vid hårstudion
            : Kvällskift vid Neste
Söndag : Morgonskift vid Neste


Såhär ser min helj ut. Tur iallafall att min älskade pojkvän är hemma så har man nått att glädjas åt denhär heljen :P Även om jag inte kommer att se mycket av honom eftersom vi bååda jobbar!

Men jag har 7 roliga veckoslut att se framemot.

Helj 1 : Lilla Jul som betyder Julias födelsedag, Lustparty with the giiirls och Project coverway vid puben.

Helj 2 : Mias & Deas födelsedagsfest :)

Helj 3 : Öppen för förslag ! (NÄSTAN HELT LEDIG)

Helj 4 : Julfest med hårstudiongänget :)

Helj 5 : Jul jul strååålande jul ^^

Helj 6 : Bröllop :)

Helj 7 : Nyår 2010 som spenderas vi Ylläs :) woohoo

Så den närmaste framtiden ser mycket ljus ut så inte skall jag klaga :P
Nu skall jag försöka sova så jag kan vara pigg och soocial all day looong i morgon. Men först ett avsnitt av "two and a half men" of cource ;)

Goda natten



 


Inga kommentarer: