21.9.09

woooohooo




Nu ligger jag hemma och myser i soffan framför datorn.
Jag har haft en hel dag full med program :)
Först jobb från 9-19, mamma var och fixade håret och bjöd mej på lunch vid Saigon.
Gud vilken god mat de har där, en riktig tiopoängare! Dessutom hann vi också med lite shopping. Inget åt mej eftersom jag nu lever ett sparsamt liv och har skippat allt sånt som har med shopping att göra, åtm tills lönen kommer :P hehe. Mor hittade iaf en massa vackra accessoarer som jag absolut skall låna nån dag. Tack på förhand om du läser detta !

Efter jobbet har jag pubquizzat med Emmi och vi kom på 2:a plats :) Pubquiz är egentligen ganska nyttigt för hjärnan eftersom man blir lite mer allmänbildad ! inte för att jag inte skulle vara det från förr men man kan aldrig bli för mycket allmänbildad.
Annars så läst jag här om dagen att "Ögonen aldrig växer efter födseln, men öron och näsa växer tills man dör", skrämmande !

Nå iaf så har jag jyst kommit hem, har varit på lite äventyr med Jenna. Mest kört runt i lilla staden jakobstad och haft allvarliga diskussioner :P
Mäcken hamburgaren som vi åt var också högt uppe på topplistan idag. Dethär gör vi om :)

Nu skall jag städa lite så jag inte behöver göra de i moron på min lediga dag, efter det skall jag belöna mej själv med film och Ben&Jerrys glass som lämnade från heljen,

Check this ! :) Jag hitta dehär på datorn, jag och Ninni trodd vi hadd fota men vi hadd tydligen filma :)





HEJDÅ PÅ ER & GODNATT
(om det nu är ngn som läser min blogg :P)

Inga kommentarer: