13.9.09

A perfect weekend ^^

Denhär heljen har endast varit toppen !!!
JAG HAR VARIT LEDIG HEELA HELJEN. och den gick ju förståss alldeles för snabbt.

Fredag
  • Jobb vid Neste 8-15
  • Mat vid Pavis med hårstudiogänget :)
  • Netti på 1...
  • Sen till melody och dansa lite med de va slött !
  • När vi kom hem kolla jag & David på "Idol"



Lördag
  • Väästebyi då vi vakna
  • Jasse och Asha va hit på mat ! Det var gott och starkt så vi snörvla å svettades åtm. jag :P
  • Kvällen fortsatte vid Magnus på födelsedagskalas :)
  • Och sen förståss Netti, Melody och görans mat :P


Söndag
  • Sovit länge
  • Sett filmer
  • Klippt mommo & moffa
  • Snabbkaffe med Nina & Danika
  • Matlagning och mera film :)
Och nu har David fari till Vasa igen så nu måst jag sova själv några nätter :/ trååkit

Tack för mej nu skall jag soova...


Inga kommentarer: