10.9.09

Blååsigt värre

Nu e jag hemma på soffan och känner mej lite ensam. Det blåser så fruktansvärt där ute så det knakar i fönstren så man nästan sku kuna tro att di sku gå sönder. Nu sku jag vila kramas med David. Dessutom har jag sprungit fram och till baka ner i källaren i kväll p.g.a många lass med kläder som sku tvättas. Och källarn är ju int så mysig under nattetid :P
Jag har inte gjort så mycket annat än arbetat idag. Först vid neste och sen till hårstudion. Men lite har jag fått upprett i hemmet och så var Danika och Cammen hit på besök. Så då fick jag höra lite om Danikas bulgarienresa. Och gissa om jag fick resfeber. Nu sku jag nästan kuna res vartsomhelst :) de bara tillräckligt med pengar som fattas. men ja ska försöka va sparsam nu så man slipper nånstans.

Så fick allt resande mej ti tänk på hur underbart det var i Thailand så jag känd för ti lägg upp nå bilder :P
Nu ska jag fösök att somn före 1 för en gångs skull :)

Inga kommentarer: